Apache a prava na CGI-cka

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Čtvrtek Září 23 10:44:04 CEST 1999

> Když ale zkusím spustit nějaký cgi-skript u uživatele user, tak mi
> server zahlásí, že to není povoleno...

Bylo by vhodne napsat, CO presne zahlasi!

Nize pisete, ze se starsi verzi to fungovalo. Rekl bych, ze by to mohlo
byt nasledujici:

Pokud mate spravne nastaveni prava, atakdale, a porad to nejede, problem
muze byt se SUEXECem. On totiz chce, aby gid toho, komu pratri cgi
bylo vetsi nez 1000 nebo tak nejak. Zkuste se podivat do
/var/log/httpd/error_log (myslim), jestli se tam prave nejak suexec
nevyjadruje ohledne GID. A jestli ano, tak bud prekompilovat suexec nebo
zmenit gid skupiny, v niz se nachazi vlastnik cgi-skritpu.

  Mel jsem totiz podobny problem. Bude to v historii konference, nekdy z
obdobi duben, kveten. Pomohla odpoved Davida Kostala.

> Zkusil jsem prostudovat dokumentaci, podle které by to jít mělo, a navíc
> mě zarazilo, že předchozí verze (tuším ještě před 1.3) takto fungovala.
Nevim zcela jiste, ale prave tam suexec standardne nebyl.

Zdravi Zdenek SUTR Kaminski