WinLinux 2000 - zkousel to nekdo?

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Září 23 10:46:53 CEST 1999

Ano, těm co vědí, jak se taková instalace realizuje, je to z textu jasné (jak
jinak :). Ale považoval bych za solidní tam takovou informaci výslovně uvést.
To byl také důvod, proč jsem psal, že to ve mně budí dojem, že je určena jen
a pouze pro uživatele Win, které zajímá jen kde na jakou ikonu klepnout, ale
podrobnosti je nikdy nezajímají... stačí jim velmi povrchní informace.

Slávek.