odesilani Winpopup

Jaroslav Cibulka jaci na fmpvd.cz
Čtvrtek Září 23 12:27:14 CEST 1999

On 23 Sep 99, at 12:05, Ivan Suchy wrote:

> Dňa Št, 23 sep 1999 Michal Krause napísal:

> myslim, ze to dokaze aj smbclient -M stroj text

dik vsem za typy.
Sambu nemam instalovanou, tusil jsem ze by tam neco mohlo byt,
ale smeroval jsem myslenkama spise k jednomu programku a ne
Sambe. Takze napred testnu Linpopup a uvidime (dam vedet
-tohle by se mohlo hodit i nekomu jinemu)

Jeste jednou dik
JaCi

 E C O n e t     - J a r o s l a v   C i b u l k a
Sprava vyp. a kanc. techniky, skoleni, internet ....
   tel.: -019/7223472     0602/348191