wavelan a routing

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Čtvrtek Září 23 14:09:19 CEST 1999

Dne Čt, 23 září 1999 jste napsal(a):

> a proc ne?
> campus software je volitelny specialni firmware do wavepointu, s jehoz
> pomoci se z nej stane plnohodnotny router, bude mit kompresi dat, limitaci
> pasma atd.
Jiste ale kdyz jsem byl posledne na Lucentu, tak mi rikali ze pokud pouziji
Campus tak musim mit na PC specialni ovladace (jinak to nepracuje).
Pro NT stoji asi 99$, ale ze pro Linux nejsou.
Mozna ze se situace zmenila, nevim. Mate nejake novejsi informace ?
Dan