Strasne dlhy log

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Září 23 14:48:31 CEST 1999

> Potreboval by som poradit s jednou vecou. Subor /var/log/messages mi
> narasta na astronomicku velkost kvoli nasledujucej hlaske:
>
> Sep 22 17:32:50 hostname routed[448]: packet from unknown router, x.x.x.x
>
> Objavuje sa tam asi kazdych 5 az 15 sekund.
> Vie mi niekdo poradit co s tym? routed spustam bez -d.

A preco vlastne pustate routed ?
Potrebujete na nieco RIP ?
Ak nie tak vam staci iba podpora routovania v jadre a routovacia tabulka.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }