WaveLAN, bridging

BendikR na mod.gov.sk BendikR na mod.gov.sk
Čtvrtek Září 23 16:43:02 CEST 1999

>    Co je to advanced bridge patch a kde roste.

Nachadza sa pribaleny k baliku brcfg (nastavovacia utilitka na bridge).
Balik sa da najst v src Debianu (net/bridgex-0.25*).
Vie to nejake statistiky navyse, filtrovanie podla protokolov...

> A taky jestli ten novejsi WL driver je v kernelu Linuxu (2.2).

v19, v 2.0.38 je v18. A teraz som sa pozrel do 2.2.12, tam je v20. Musim
prekompilovat ;)
Celkom uzitocna vec su aj wireless tools.
Pozri http://www.hpl.hp.com/personal/Jean_Tourrilhes/Linux/Wavelan.html

--bye,
	rado b <Radoslav.Bendik na mod.gov.sk>