volume control

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Čtvrtek Září 23 18:49:04 CEST 1999

Jak ovlada hlasitost zvukove karty pod linuxem ?

Prectel jsem /usr/doc/linux/Documentation/sound/ a Linux sound Howto jedine co
jsem nasel byl odkaz na volume2.1.tgz
tak jsem to stahnul prekompiloval a vytvoril volume. pomoci volume jsem se
pokousel nastavit hlasitost vystupu. Original byla 50 povedlo se mi nastavit na
95 ale nic.

Kernel 2.2.12 OOS zakompilovano do kernelu nic jako modul.
Sound CS4232
Karta jako takova funguje cat sound.au > /dev/audio
                cat sound.wav > /dev/dsp

funguje ale vystup je hrozne potichu ? Co delam spatne ? Pod Windozama je to Ok
a takze chybu v hardware bych nehledal.

                                                             Bye Sam