wavelan a routing

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pátek Září 24 06:03:38 CEST 1999

Dne Čt, 23 září 1999 jste napsal(a):
> pouziji
>
> na jakem pc? myslim, ze byla rec o retranslaci (pokud ne, tak se omlouvam).
> pokud pouziju wavepoint s dvema kartama, nemusim tam mit pc.

Mate Wavepoint II (jeden nebo vice jako "pristupove body") a pak nejake PC
pouze s kartami jako koncove stanice.
A pokud pouzijete Campus tak ho musite mit vsude ba WP i na PC.
A pro linux jeste nedavno (asi 2 mes.) nebyl.
Dan