Jakou distribuci zvolit

Jacek Kopecky kopeckyj na inf.upol.cz
Pátek Září 24 09:02:06 CEST 1999

 > Rozmyslim se jakou distribuci linuxu (RedHat, Debian) zvolit pro
 > instalaci inernetoveho serveru. Mohl by mi nekdo rici jake jsou hlavni
 > rozdily techto distribuci(bezpecnost, podpora atd.) pripadne kdo by
 > jakou distribuci volil a proc.

 To se tu objevuje často. 8-)
 Zvolte si nejlépe tu distribuci, kterou mají vaši známí a přátelé, protože v
nich většinou je ta nejlepší podpora. 8-)
 Já osobně jsem volím RedHat, protože jsem s ním začal, zdá se mi
přehlednější než Debian a stále mi dokonale vyhovuje - nemám důvod hledat
něco lepšího. 8-)
 Zdraví
                                       Jacek Kopecký

E-mail: jacek.kopecky(at)upol.cz   (ISO Latin 2 encoding gladly accepted)
WWW:    http://www.inf.upol.cz/~kopeckyj	ICQ: 49514837
Finger kopeckyj na alpha.inf.upol.cz for Geek Code.