Jakou distribuci zvolit

Tomas kouba kouba na hw.cz
Pátek Září 24 10:24:23 CEST 1999

On Friday, September 24, 1999 9:24 AM, Michal Weinfurtner
[SMTP:weinfurt na securities.cz] wrote:
> Jooo ,
> To je to nejvystiznejsi, jak jsem to kdy slysel. Kazdej se porad
pta
> po podpore,

Pravda.

> Take se priklanim k RedHatu, je prehledny a funkcni. Nase firma ma
> RedHat na
> vsech serverch ( Ani nevim kolik jich po svete mame, myslim ze v

Pro firmu, kde rozhoduje manager je RedHat skoro nutnosti. Pri koupi
ma totiz ten manazer pocit, ze ma zaruku spolehlivosti. Ne ze by
Linux nebyl spolehlivy, ale vysvetlete to nekomu "od penez".

Jinak jako Debian ma databazi nainstalovanych veci (misto .deb je to
.rpm). Obe distribuce dobre veci prebiraji od druhe.

Tomas

PS RedHat, byl druhy (po Slacku, ktery me velmi neuspokojil prave
absenci spravy baliku) a prechazet s domacim pocitacem na neco jineho
se mi nechce.

--
   Ing. Tomas Kouba <kouba na hw.cz>
HW server              http://www.hw.cz