Strasne dlhy log

Jiri Kulhan jiri.kulhan na creatix.cz
Pátek Září 24 11:13:47 CEST 1999

> velmi pochybujem ,ze je nutny na vasej sieti, lebo robi gateway pre 4
> siete.
> routed sa pusta kvoli tomu RIPu.
> RIP sluzi na posiela routovacich tabuliek. takze ak vam posle iny router
> svoju posahanu routovaciu tabulku cez RIP, tak budete mat RIADNY problem.
> perto ak mate routovanie STATICKE (t.j. nemenite ho) tak ten routed by som
> vypol. tym sa vyhnete tomu, ze druhy router vam posle nejaky RIP.
> a mozno uz prestanu aj v logu tie hlasky (idu totizto od routedu).

Dobry den,

je zajimave, ze i predchozi vyskyt tohoto problemu byl zde ukoncen slovy
'vypnete routed', trochu mi to pripomina M$ :-)). Tato chyba se
vyskytuje, pokud vam prichazi broadcasty z routeru na jinem subnetu.
Vzhledem k tomu, ze tyto broadcasty by nemely prelezt router, pokud neni
nejak zhovadile nastaven, nejcastejsi pricinou byva vice subnetu na
stejne fyzicke siti.

Doufam, ze jsem se vyjadril srozumitelne, jeste jsem nevystrizlivel :-))

Jiri Kulhan