perl + GD ... png

M. Foltyn mario na itnet.cz
Pátek Září 24 12:26:46 CEST 1999

*This message was transferred with a trial version of CommuniGate(tm) Pro*
zdravim pritomne,
jiz jsem to do konfery psal, ale asi se to nedostalo do mailinglistu. tak tedy j
este jednou.
program ipac 1.05 umi vytvyret z pocitanych prenosu graf jako *.gif . gd-1.6.3 a
le uz gify nepodporuje. jal jsem se tedy provest zmenu v perl scriptu ipacsum, k
de jsem predelal prikaz pro tvorbu formatu gif na format png.

pokud spustim prikaz, ktery by mel vytvorit graf, vypise se tabulka a misto vytv
oreni grafu *.png se objevi hlaska:

perl: error in loading shared libraries: /usr/local/lib/libgd.so.0:
undefined symbol: png_create_write_struct

muze mi nekdo, prosim na kolenou, poradit?

diky

mario
ICQ: 43376752
http://krizovatka.rka.cz - Krizovatka internetu