Landscape..

Lukas Fiala Lukas.Fiala na seznam.cz
Pátek Září 24 13:04:13 CEST 1999

Jiri Kulhan wrote:

> Dobry den,
>
> mam dotaz. Mame tu RH 5.2 s pripojenou tiskarnou HP DJ5xxC,
> nakonfigurovanou pres printtool a sdilenou pres Sambu i lpd. Vse chodi
> OK.

Konecne nekomu neco funguje. :-)

>  Ted mam ovsem potrebu vytvorit na tomtez zarizeni novou frontu, ktera
> ovsem bude tisknout s landscape orientaci. Vytvorit novou frontu neni
> problem, ovsem jak tomu RH tiskovemu filtru naznacit, ze prichozi joby
> ma vytisknout landscape, jsem zatim nezjistil. Prolezl jsem dokumentaci
> k printcap, printtoolu, ghostscriptu, ale stale se nejak nemuzu pohnout
> z mista. Muzete me nekdo popostrcit ?
>
> Dik,
>
> Jiri Kulhan

Kazda tiskova fronta  - tiskarna ma nejaky nazev. Pokud chci tisknout na
uricitou tiskovou frontu, tak musim pri tisku zadat jeji jmeno. Tedy
napriklad:
<printcap>
    lp|DJ5xxC:\
        :mx#0:\
        :sd=/var/spool/lpd/DJ5xxC:\
        :lp=/dev/null:\
    DJ5xxCLAND:\
        :mx#0:\
        :sd=/var/spool/lpd/DJ5xxCLAND:\
        :lp=/dev/null:\
</printcap>

Pak by lpr soubor.txt (nebo lpr -PDJxxC) se mel vytisknout do prvni fronty
             lpr -PDJ55xxCLAND soubor.txt se vytiskne do druhe fronty.

                    Lukas Fiala

PS: Doufam, ze jsem odpovedel na co jste se ptal. Moc si tim jisty nejsem.