Vyreseno: Proliant 5000 & pamet

stingp1.eti na mail.cez.cz stingp1.eti na mail.cez.cz
Pátek Září 24 14:08:29 CEST 1999

Zdravim panove (mozna i holky ;)

s uspechem jsem rozchodil prolianta, uffff...
Takze suma sumarum:

1) Je treba mit v systemove konfiguraci serveru (SmartStart)
   nastaveny system, ktery podporuje SMP, pokud
   chcete pouzivat vic nez jeden procesor.
   V mem pripade to je Novell Netware 4.1, nebo OS2
   (muzete i WinNT & Win2k, ale to ja uz ze zasady odmitam :)
2) Pokud system nedetekuje pamet spravne, zkuste
   v /etc/lilo.conf parametr append = "mem=xxM",
   kde xx je velikost pameti v MB. Pokud to porad nefunguje,
   snizujte po megu velikost pameti. Mne to funguje
   pri 639M.
3) Pokud pouzivate Compaq SMARTx Array, od kernelu 2.2.12
   byste nemeli mit problemy, jelikoz je v nem podpora
   pro tyto adaptery jak pro PCI tak pro EISA.
   (nebo existuji patche pro kernel 2.2.10)

To by bylo ode mne vse, diky vsem, kteri mi venovali
svuj cas a pomohli.

                    Pavel

Pavel Stingl
programator, analytik