Prevod mailu na html

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Září 24 14:15:09 CEST 1999

Dne 23. 9. 1999 Pavel Trefny napsal:

> neporadil by mi nekdo jakym stylem prevest mail na html podobu
> (potrebuji prevadet z "/var/spool/mail/xxx" nebo jineho souboru)
> Nejlepe aby byl jeden mail jeden html soubor a nejak se na tyto
> soubory delaly odkazy na jedne strance podle predmetu zprav.
> Dekuji za Vasi pomoc

Zkus se podivat na programy MHonArc, Hypermail nebo WebMailFolder. Vsechny by
mely byt na Freshmeatu. Obecne je princip takovy, ze nechas mail krome
mailboxu predavat i skriptu, ktery tvori ty jednotlive HTML soubory a jednou
za cas k tomu nagenerovat i indexy (vsechny programy umi tridit zpravy podle
autora, datumu, subjectu a do threadu). Prekonvertit existujici mailbox snad
umi taky.

S pozdravem