gtk+ 1.2.4

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Pátek Září 24 16:35:49 CEST 1999

Tak ja taky poslu opakovany dotaz. Od te doby vysly nove verze zminenych
knihoven, ale problem se tim nevyresil. Jeste jsem od te doby delal drobny
pruzkum, a zjistil jsem pomoci prikazu testgmodule (nebo tak nejak) po
kompilaci glib-1.2.5, ze libgmodule-1.2.so.0.0.5 vyzaduje libc6, coz muze
zpusobovat konflikty s libc5. Oboje mam nainstalovano, protoze to prislo s
distribuci. Netusi nekdo alespon, ve ktere dokumentaci mam zacit hledat?

Diky.

          Pavel Kraus
            CAA CR
         kraus na caa.cz