ppp count v prikazove radce

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Sobota Září 25 06:26:44 CEST 1999

Jan Povolny pise:
> jen kratky dotaz. Potreboval bych programek, ktery by pocital cenu dial-up
> sezeni a fungoval na prikazove radce s nejakym rozumnym vystupem. Tarifikace
> je Internet 99, ale to by snad slo u zdrojaku i zmenit.

Me to pocita provider (VOL), ale kdysi jsem pouzival jednoduchy skript, ktery
se spoustel z ip-up.d. Ten zaznamena cas. Z ip-down se spusti dalsi skriptik,
ktery taktez zaznamena cas. Pak je staci uz jen odecist.

Nevyhody:
- nezaznamenaji se nepodarena vytaceni
- chyba nekolika vterin (doba potrebna k vytoceni a nahozeni linky); tomu lze
  celit pripocitanim doby nutne k navazani spojeni.

Pokud ale potrebujete priblizny odhad uctu za telefon (na nepadave lince),
mohlo by to stacit.

Nekde jsem take videl perlovy skriptik pppanaly (nebo tak podobne), ktery
analyzoval log ppp. Bylo to odnekud z CR (mozna se autor ozve).

Pocitat cas umi i wmppp (hezka aplikace pro wmDock). Upravit ji aby ho po odpojeni
logovala by nemelo byt prilis tezke.

--
                                   David Kuzela