instalace balicku

proj proj na email.cz
Pátek Září 24 15:09:34 CEST 1999

Zkuste spustit instalaci znovu a pak dat aktualizaci misto instalace. Pote
muzete prochazet puvodnim menu. Bohuzel neumi odinstalovat nechtene
nainstalovane baliky.
Doporucoval bych progam purp (byl zde jiz drive zminen) ktery staci spustit
s parametrem cesty zdrojovych baliku a zobrazi v leve casti nainstalovane a
v prave nenaninstalovane rpm. Pak je mozno balicky doinstalovavat nebo
odinstalovavat pohodlne z jedne aplikace a bez X-window.
Pavel

Pavel Zenisek <pzenisek na ycnega.cz> píse v diskusním
příspěvku:37eb37a9.28253416 na news.cesnet.cz...