Problem s partitions a fdiskem

Petr Mojzisek P.Mojzisek na sh.cvut.cz
Pátek Září 24 22:18:34 CEST 1999

Pavel Kankovsky wrote:

> ta tabulka je asi nejaka naborena v hodnotach, ktere nejsou na prvni
> pohled videt (napr. zacatek oddilu v poctu sektoru od zacatku disku)

Odpovim si na problem sam.
Partition 3 zacina za 1024 cylindrem, coz je ten problem. To se nesmi a
proto to
swapuje nekam do ext2fs :-).

Dozvedel jsem se, ze pouze jedna primarni partition muze koncit na
cylindrech >=1024
On si pry linux zaznamena jen modulo 1024 a domysli si to. Resenim je
LBA nebo specialni extended partition.

Mojza