Poradte debilovi

Frantisek Fuka fuxoft na terminal.cz
Pátek Září 24 21:52:26 CEST 1999

Predem upozornuju, ze vim o Linuxu velmi malo, takze nektere z
nasledujicich otazek budou asi dost debilni, nicmene si z vas nedelam
legraci a skutecne to nevim...

Chtel bych se 1) blize seznamit s Linuxem, 2) delat pod nim nejake PHP
skripty, ktere by ve spolupraci s MySQL nebo necim podobnym potom bezely
na Linuxovem serveru...

Mam na pocitaci Win98 a chci si tam nainstalovat i Linux, pricemz:

Nechci kvuli tomu nic delat s partitionama, chtel bych pouzit USMDOS
nebo neco podobneho, aby byl cely Linux vlastne jenom DOSovy adresar.
Pochopil jsem spravne, ze USMDOS distribuce funguji tak, ze se pocitac
restartuje v DOS modu a pak se spusti nejaky linux.bat, ktery preda
rizeni Linuxu a kdyz chci zpatky do Windows, tak musim restartovat cely
pocitac? Existuje nejaky Linux, ktery by se dal spustit primo z Windows,
bez nutnosti Shutdownu a prechodu do DOS modu? (Ptam se proto, ze mym
debilnim Win98 trva Shutdown z neznameho duvodu asi minutu)

Rozhodne potrebuji z Linuxu mit moznost cist i menit soubory ktere mam v
normalnich Win98 adresarich (long filenames). Rozhodne potrebuji
pouzivat USB mys.

Zatim jsem objevil, ze by mi mohlo vyhovovat to co je na www.armed.net
nebo www.winlinux.net (U toho WinLinuxu je ovsem poznamka, ze
nepodporuje USB. Mam tomu rozumet tak, ze USB drivery v te distribuci
nejsou, ale pokud si je stahnu odjinud zkompiluji si je, tak bude vse
OK?)

Vite o jinych podobnych distribucich a kterou z nich byste mi
doporucili?

Dekuji

--
                                         Frantisek Fuka