trasovadlo na nezname binarky

Ales Horak hales na charon.fi.muni.cz
Sobota Září 25 11:31:01 CEST 1999

Tom Hudec <hudec na fi.muni.cz> pise:

> Pro X-Window existuje nadstavba - ddd (Data Display Debugger).
> Viz http://www.cs.tu-bs.de/softech/ddd/
opravdu ddd uz umi zobrazovat disassemblovany dump prave spousteneho kodu,
v predchozich verzich to neumel.

presto mam dojem, ze ve vi, mam nasledujici vyhody:
    - syntax highlighting
    - prehled, kde se nachazim v kodu celeho programu
    - moznost dopisovat poznamky

nevyhodou je, ze breakpointy musim doplnovat v nejsnadnejsim pripade pres
clipboard.

--
Ales Horak
Fakulta informatiky