Klavesnice v X-kach

Miroslav Zidek m.zidek na iol.cz
Sobota Září 25 17:06:36 CEST 1999

> Jestli jsem to spravne pochopil, tak bych se musel trochu pohrabat primo
> ve zdrojovem kodu prislusneho programu a pak ho znovu prelozit. Pak je
> to nad me sily :-( a zustavam u stareho dobreho TkRatu. Diky za
> odpovedi.

Je to sice nad mé síly, ale neni zbytí :-(( Nainstaloval jsem
StarOffice 5.1 a  to samé: nefungují hackovane escrz. Mailer ozelim,
ale na tohle budu muset prijit. Mohl by me nekdo odkazat na
material, kde to bude aspon trochu polopaticky vysvetleno? (Mam SO v
KDE.) Ma nekdo zkusenosti s timto v SO? Díky.

Miroslav Zidek
mailto: m.zidek na iol.cz
/charset: iso-8859-2/
web: http://web.telecom.cz/mizi