select bug?

Zbynek Vyskovsky rat na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Neděle Září 26 09:03:03 CEST 1999

 Zdravim,

On Sat, Sep 25, 1999 at 04:06:19PM +0000, Mikulas Patocka wrote:

> Chovani funkce select na pipy v linuxu mi prijde podivne.
> Kdyz do pipy neco zapisu a pak ji otestuju selectem pro
> zapis, tak nebude vybrana (ackoli by mela byt vybrana,
> pokud neni zcela zaplnena). Prikladam programek, ktery to
> demonstruje - na Linuxu vrati nulu a na ostatnich systemech
> (zkousel jsem BSD, OS/2, Solaris) vrati 1 - pipa je radne
> vybrana.
> Neni to bug? (na druhou stranu mi pripada divne, ze si
> toho nikdo nevsiml - je to tak i ve verzi 2.0)

 Ja myslim, ze se to da klidne povazovat za featuru...

 Jediny pripad, kdy by to snad mohlo vadit, by byl testovani pipy readerem na
dostatecnou velikost, coz je na druhe strane spatny postup, protoze vyzaduje
aktivni cekani :-)

--
		http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~rat/