select bug?

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Neděle Září 26 13:31:37 CEST 1999

On 26 Sep 1999 12:01:38 +0100, Pavel Kankovsky wrote:

: Kupodivu to ma jistou logiku.

To dava zmysel - takze je jasne, preco sa to chova tak,
ako pozorujeme.

: Jisty vychodiskem je pouzivat buffer, ktery bude ve skutecnosti delsi nez
: PIPE_BUF, resp. zmensit PIPE_BUF (ktery je na Linuxu celych 4096, i kdyz
: minimalni hodnota povolena Posixem je tusim pouze 512).

Tak - IMHO by bohate stacil skutocny buffer dvakrat tak velky,
ako PIPE_BUF. V kazdom pripade je podla mna sucasny stav
dost neprijemny - vzhladom na problemy s kombinovanim
deskriptorov a inych IPC pod Unixom som uz casto videl
(a aj sam pouzil) signalizaciu nejakej udalosti
zapisom do pipy. Informacia, ze aby ma select pustil
do write, musi sa bezpodmienecne najprv dostat k lizu
ten, co to na druhej strane cita, je pre mna neprijemnym
prekvapenim...

Idem do toho l-k napisat :-)

Zdravi
--