Miniaturni WEB Server, router ci firewall

Stepan Cirkl cirkl na mssch.cz
Neděle Září 26 18:32:44 CEST 1999

DD

mam pro Vas informaci, ze i toto je spamem. Odporuje to jednak slusnemu
chovani na Internetu, jednak i pravidlum teto konference. Paklize se
jedna o komercni prispevek, ktery ma neco spolecneho s Linuxem, pak musi
byt oznacena jako KOMERCE nebo podobne v subjectu..

Momentalne, asi poslednich 14 dni, se s Vami dohadujeme o vyrazeni z
Vasaho mailing listu (a s kolegou vubec nevime, kdy a kde jsme se tam
prihlasili)  a po te jeste narazim na toto. To uz mne ...

Nejspise Vas nahlasim na http://www.antispam.cz nebo kontaktuji Vaseho
ISP.