Prevod mailu na html

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Neděle Září 26 23:58:25 CEST 1999

Dne 25. 9. 1999 Leoš Literák napsal:

> No jo, ale jak zarucit podle daneho principu konzistenci mailboxu,
> tedy kdyz smazu dopis treba v pine, ze se smaze i html soubor s
> dopisem a naopak?

No tak to bude asi problem. IMHO existuji dve reseni:

a) generovat HTML online
   + automaticka jednosmerna synchronizace
   - pouzitelne nejvys do nekolika MB

b) provadet periodickou synchronizaci
   + pouzitelne i pro velke mailboxy
   - docasne rozhozena synchronizace, komplikovanejsi programovani (ale
     mozna ne tak moc, napr. WebMailFolder ma v kazdem HTML souboru
     nekolik pevne specifikovanych poznamek o mailu [autor, subject,
     atd.], takze je lze ziskat bez parsovani HTML)

S pozdravem

Co napsat do signatury, aby to nikoho nepohorsilo? Snad jedine nejakou
obecne znamou pravdu. Doufam, ze vsichni vite, ze tucnak je bylozrava ryba.