[ANNOUNCE] Netacik 34

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Pondělí Září 27 07:03:27 CEST 1999

Prajem prijemny dobry den,

 tak som sa konecne dostal k napisaniu noveho Netacika. Ako ironiou osudu vcera
 zacalo brutalne liat, nieco niekde seklo a ked bol napsiany, tak mi spadlo
 spojenie, takze ho prinasam teraz (aj ked cez alternativne spojenie).

 Netacik cislo 34 teda obsahuje :

   o Uvodnik
   o Trendy a novinky
   o ALSA  - Advanced Linux Sound Architecture
   o Caldera OpenLinux 2.2
   o Interview s I. Lescakom
   o Junkbuster & spamprotection - zbavte sa reklamy
   o Linux a multimedia
   o Linux v praxi  - pppd a jeho parametre
   o Linux v praxi  - nastavenie siete
   o Linux v praxi  - konfiguracia siete v RedHate & staviame firewall
   o Linux v praxi  - uzivatelske fronty v IPChains
   o Linux v praxi  - realizacia dial-in servera
   o Open Sources  - voices from Open Source revolution (knizka)
   o Qt  - 6. diel
   o Qt  - 7. diel
   o Red Hat Linux 6.0  - recenzia
   o Speak Freely  - Rozpravajte sa slobodne!
   o Traffic Shaper  - spomalovanie linky
   o SKLUG
   o SKLUG  - reportaz z 1. Linux vikendu
   o Rozhovor so mnou  - z casopisu CDtip (spravil Lukas Diko)

Nova anketova otazka (spolu s novym anketovym systemom) znie :
,,Paci sa Vam na Slovensku ?''
V tej minulej (Je Linux Vasim primarnym OS ?) ste odpovedali takto :
z 1589 ucastnikov 58.2% odpovedalo Ano, 41.8% odpovedalo Nie.

Prajem Vam teda prijemny den a vela uspechov a dufam, ze sa Vam novy Netacik
zapaci ...

    S pozdravom,
         Juraj Bednar

------