Squid a omezeni rychlosti

Jaroslav Cibulka jaci na fmpvd.cz
Pondělí Září 27 07:52:27 CEST 1999

Zdravim,

vymyslel jsem si peknou ptakovinu-
badal jsem, prosel konferenci a moc jsem toho nenasel,
tak se musim zeptat...

Chtel bych, aby klienti meli pristup na SQUID neomezenou
rychlosti, pokud Squid ma objekt v cachi, dostali to na teto rychlosti
a rychlot byla orezavana az pri stahovani ze serevru, kdyz to neni v
cachi. Tech klientu bude samozrejme vice (ne moc) a kazdy muze
mit jinou rychlost do inetu...

Puvodne jsem myslel, ze prave na toto slouzi delay_pool, jenze to
orezava rychlost squid-klient a je to tedy na nic. (No, neco malo se
s tim da udelat, ale tak m aximalne v pomeru rychlosti 1:2 az 1:3
a neni to stejne to prave orechove)

...jsem v koncich -poradi nekdo ??
(jo, kdyby se tak dal definovat acl podle toho jestli je objekt
dostupny z cache;-)))

Dik za namety
JaCi

 Jaroslav "Ciba" Cibulka  -JaCi
 vedouci oddeleni informatiky,   Kovopetrol, a.s. Plzen
 mailto:cibulka na kovopetrol.cz    tel.: 019/7223472  0602/348191