RH6.0+Oracle 8.0.5 = core

HANUSIAK, Peter hanusiak na globtel.sk
Pondělí Září 27 08:35:57 CEST 1999

Poradte niekto ako rozchodit Oracle 8.0.5 pod RH6.0. Ja ked to instalujem,
tak pri instalacii ked sa uz ma vytvorit databaza spadne
svrmgrl. Aj ked ho skusam pustat samostatne tiez padne a vytvori core.
Neviem ci nebude problem s jeho kniznicami, ktore ma
$ORACLE_HOME/lib. Mozna, ze neslape na novom kerneli. Raz som instaloval
Oracle 8.0.5 Trial verziu pod RH 5.1 a tam to islo.
Stretol sa uz z Vas niekto s tymto? Bezi niekomu Oracle 8.0.5 pod RH6.0?
Bezi niekomu Oracle 8.0.5 pod nejakou distribuciou Linuxu a ak ano tak pod
akou?
Dakujem

			Peter Hanusiak