Poradte debilovi

Dzon dzon na writeme.com
Pondělí Září 27 09:27:49 CEST 1999

> Nechci kvuli tomu nic delat s partitionama, chtel bych pouzit USMDOS
> nebo neco podobneho, aby byl cely Linux vlastne jenom DOSovy adresar.

Existuji 'minidistribuce', ktere se instaluji na FAT. Mam zkusenosti
s Monkey Linuxem [http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey, aspon myslim],
ovsem IMHO jsou vsechny tyto 'mini' distribuce jsou _velmi_ orezane,
tzn. prinejmensim absenci jakekoli dokumentace a manovych stranek.
Pokud si das trochu prace [popr. znas nekoho kdo si da tu praci :)],
da se na FAT nainstalovat treba komplet RedHat. Ja bych ale aspon malou
partisnu vytvoril :) [lze windozum 'ukrojit' bez ztraty dat, ale nez
to budes delat, jeste se porad, jsou tam probs s prilis velkymi
disky...]

> Pochopil jsem spravne, ze USMDOS distribuce funguji tak, ze se pocitac
> restartuje v DOS modu a pak se spusti nejaky linux.bat, ktery preda
> rizeni Linuxu a kdyz chci zpatky do Windows, tak musim restartovat cely

presne

> pocitac? Existuje nejaky Linux, ktery by se dal spustit primo z Windows,

tezko ;-) Minix by ti takhle jel, ale tezko vyhovi

> Rozhodne potrebuji z Linuxu mit moznost cist i menit soubory ktere mam v
> normalnich Win98 adresarich (long filenames). Rozhodne potrebuji

no problem

> pouzivat USB mys.

problem

Zaverem poklona ZX-Spectristicke legende :)

--

				  -Dzon
                             dzon na writeme.com