LOCALES: sort bug

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Pondělí Září 27 11:31:22 CEST 1999

Zakkr <zakkr na zf.jcu.cz> wrote:
>  Odpovim si sam (alespon) mne nesortuje ... koukal jsem do zdrojaku
> a je tam sice setlocale, ale bohuzel qsort() tam vola funkci
> struct_month_cmp()  a ta k porovnavani stringu pouziva strcmp() na misto
> strcoll() ktera podporuje locales. Zkousel jsem to a pokud se to opravi tak
> to je to OK.

>  Preklad tam delal Vladimir Michl <Vladimir.Michl na upol.cz>, bylo by mozne
> pokud je ve spojeni s autory nejak zjednat opravu - nebo to rovnou poslat
> do bug-textutils na gnu.org (teda pokud je to opravdu chyba)?

Pro nekoho to skutecne chyba byt nemusi - duvodem napriklad muze byt
snaha dosahnout co nejlepsich vysledku v benchmarcich typu ByteBench :-)

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science