Linuxove noviny - dalsi cislo pro zacatecniky - wanted writer s

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Září 27 11:51:30 CEST 1999

On Mon, 27 Sep 1999, Robert Vojta wrote:

> #  podle toho vyctu to vypada, ze dalsi linuxove noviny budou obashovat
> # minimalne cely Linux Documentation Project. :-)
> # Myslim si, ze problem nas zacatecniku rozhodne neni v nedostatku
> # dokumentace. Hlavni je NEPROPADAT PANICE a vedet, kde hledat.
>
>   Dalsi vec je, ze pokud z toho vyjde neco slusneho, muze se to potom treba
> dat jako instalacni prirucka k nejakym CD-ROMum co se prodavaji nebo tak
> nejak podobne.

Posledni LN jsem necetl, mozna je problem v tom, ale neni mi zrejme
pod jakymi pravy je lze sirit, jakou maji licenci atd. Myslim
prava k jednotlivym clankum.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic