zvukovka on-board CMI8738 - nechodi

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Září 27 12:58:22 CEST 1999

Preji krasny den !

Zkousim rozchodit linux na novem bordu  - M726MRT. Ma Slot 1 i Socket
370 (Celeron PPGA). No nevypada spatne. Akorat se mi nedari
zprovoznit zvukovku. pouzivate nekdo stejnou (podobnou) desku ? Chodi
vam pod linuxem zvuk ?

Ten zvukovy chip se ve Woknech hlasi jako CMI 8738/C3DX. Je pripojeny
na PCI, takze isapnp tu nic nezmuze. jedine co ohlasi je IRQ9 primo z
BIOSu.

Zkousel jsem z RH60 pouzit sndconfig a polozku CMI 8330, ale
neuspesne. Zkousel jsem i nastartovat inicializaci z Woken a az pak
spustit linux. Tam je le zase problem, ze sndconfig mi nenabidne pro
cip CMI port IO=0x220.

Diky za jakekoliv rady.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz