Boot linuxu

Michal Hajek hajek na nspuh.cz
Pondělí Září 27 11:30:01 CEST 1999

Bohdan Blaha wrote:

> dobry den, mam problem...
>
> preinstaloval jsem si boot a nemohl jsem se dostat do linuxu... zachranna disketa, jak vetsinou u disket byva, nahlasila ze z ni nelze cist a tedy ani bootovat... proto jsem nabootoval pres autoboot z dosu, ktery je na CD s linuxem... nastavil jsem cesty a parametry... vse se nabootovalo v poradku, ale jakmile melo dojit k prihlaseni.. zacalo se za login psat neco ve smyslu WROTE 10/21 BUFFERS a cisla se neustale menila.... nevite v cem je problem????

Mel jsem tenhle problem u redhatu 5.1; kernel pro boot z dosu je jiny (bug ?). Mne se to chovalo
stejne, vypisovalo to tyhle hlasky, ale jinak to nemelo na nic vliv.
Kdyz jsem se dostal na muj kernel, zkopiroval jsem si ho do dosu a bootoval pak jej.

MH

Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz
Sprava NIS                       http://www.nspuh.cz
NsP Uherske Hradiste          phone : voice +420 0632 529 204
Purkynova 365                         fax   +420 0632 551 014
686 68 Uherske Hradiste  Czech Republic     ICQ UIN: 14290832