Nefunguje mi SoundBlaster PCI 128

Milan Zamazal mz na pdm.pvt.net
Pondělí Září 27 12:19:17 CEST 1999

Mám na linuxovém počítači SoundBlaster PCI 128 a nejsem schopen jej
rozchodit.  Zkoušel jsem drivery OSS i Alsa.  Protože podle dokumentace
Alsa driverů i archívu této konference by to s Alsa drivery mělo
fungovat bez problémů, uvádím konfiguraci s Alsa drivery:

- Linux 2.2.12.
- V jádře je zakompilováno "Sound card support", drivery žádné.
- Alsa drivery 0.4.1a nebo 0.4.1b.
- Alsa drivery kompilované po `./configure --with-debug=detect'.
- Zkoušel jsem moduly snd-card-ens1370 a snd-card-ens1371.
- Modulům nepředávám žádné parametry.
- Při zavádění modulu přes modprobe to nepíše vůbec nic.

Problém je, že karta není detekována, v /proc/asound/cards se píše
`--- no soundcards ---'.

/proc/pci o kartě říká:

  Bus  0, device  10, function  0:
    Multimedia audio controller: Ensoniq AudioPCI (rev 1).
      Slow devsel.  IRQ 5.  Master Capable.  Latency=32.  Min Gnt=12.Max Lat=128.
      I/O at 0xb000 [0xb001].

V conf.modules mám:

  # ALSA portion
  alias char-major-116 snd