0x0d ve skriptu

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Září 27 12:34:43 CEST 1999

Dne 27. 9. 1999 Jarda napsal:

> Dá se nějakými standardními prostředky (grep, ...) odstranit z
> textového souboru (skriptu) znaky CR (0x0d), které znemožní provedení
> toho skriptu a které se mi tam objevily po editaci DOSovým editorem?

V distribucich se obvykle objevuje programek dos2unix a unix2dos, ktere
presne toto delaji.

Druhou moznosti je napriklad sed. Mam ale pocit, ze nepodporuje zadavani
znaku v nejake escape sekvenci, takze se to musi resit trosku obskurne pomoci
command substitution (neco jako `echo -e '\015'`). Nejsem si tim ale stopro
jisty a studovani man stranek necham na Vas :)

S pozdravem