zip - na lpt

Milos Prudek prudek na nembv.cz
Pondělí Září 27 13:03:13 CEST 1999

Vilem Vychodil píše:

>         No, nejlepe zasunout do LPT. :)
>
>         Je potreba prelozit si jadro s podporou SCSI disku, a ZIP Drive:

K tomu bych dodal, ze jadro standardne dodavane s RedHatem (a mozna i
jina jadra z jinych distribuci) se vubec nemusi prekompilovavat, nebot
standardne obsahuje driver zipky "ppa" jako modul. Takze staci napsat:
mkdir /mnt/zip
modprobe ppa
mount /dev/sda4 /mnt/zip

Jestli ale mate tzv. novejsi verzi paralelniho winzipu, tak s tim se
pouzivaji nove drivery, o kerych si nejsem jist zda jsou zakompilovane
ve standardnim jadre.

BTW nezapomente v BIOSu nastavit paralelni port do rezimu EPP. Vase
zipka bude v Linuxu asi 4x rychlejsi nez ve Windows... (nevim proc, ale
drivery pro Win nevyuzivaji rezim EPP... nebo mozna jsou linuxove
drivery lepe napsane.)

--
Milos Prudek