mke2fs pri instalacii

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pondělí Září 27 13:07:19 CEST 1999

> rad by som pri instalacii RH6.0 v shelly (cez alt_f2) vytvoril filesystem na
> /dev/hda1. Lenze ked dam mke2fs /dev/hda1 tak hlasi, ze nic take nepozna.
> Ale ked uz tato particia je vytvorena normalne cez instalaciu tak mount
> /dev/hda1 funguje. Je mi to velmi divne ako to funguje.
> Vie niekto poradit ako na ten mke2fs?    Ja viem, ze sa to da automaticky
> vytvorit cez instalaciu, ale ja si tu skusam nieco specialne.
> Dakujem

treba muto vysvetlit :-)

mount /dev/hda1
- nahodi chybu, ze nic take nepozna a zaroven vytvori /tmp/hda1

a potom uz kludne narabat s /tmp/hda1
mke2fs /tmp/hda1

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }