sshd2 - Setting controlling tty using TIOCSCTT

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Pondělí Září 27 16:57:18 CEST 1999

ahoj,

 mam problem, ktery me vazne s**e ... Potrebuju pristupovat na server
pres ssh, ale jediny, co dokazu, je ze se prihlasim a pak to umre na
nasledujicim vypisu: Vypis jsem poridil, kdyz jsem sshd2 na serveru
pustil z command-line s parametrem -v.