0x0d ve skriptu

Jan Liska lisak na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Září 27 18:02:51 CEST 1999

On Mon, 27 Sep 1999, Petr Novotny wrote:

> No sakra...
> 1. Ten cat je nadbytecny, nezda se vam?
> 2. Spoustet perl je kvuli rexexp nahrazovani 8-O
> 3. tr -d '\015' <stary >novy - to je kamarad.

Achich, achich, to se mam citit jako na zkousce z programovani? Je vic
zpusobu jak to udelat; ja mam rad perl...

Kdyz to OPRAVDU potrebuju, delam to ve vi. ;-|

Lisak

--
Jan Liska * E-mail: lisak na infonet.cz * WWW: lisak.infonet.cz
PGP key: finger lisak na atrey.karlin.mff.cuni.cz