0x0d ve skriptu

Zbynek Vyskovsky rat na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Září 27 18:55:15 CEST 1999

On Mon, Sep 27, 1999 at 06:37:18PM +0200, Jan Liska wrote:

> To plati pochopitelne i pro mnou dodany oneline perl (je s podivem ze
> jsem za to jeste nebyl pranyrovan) - takze v2.0
>
> perl -p -e "s/\r+$//;" <stary.soubor >novy.soubor
>
> (co kdyby jich tam na konci bylo vic, ze ;) )

 Pokud jich tam bude vic, tak musis smazat jenom posledni :-), viz treba
prechod na novy radek po stty -onclr:
echo 'Prvni radek^M
Druhy radek'

> No a co ze je perl velky - zase ma pekneho velblouda. Co ma tr? N~YC! ;)

 Ale sed je stejne funkcni (funkcnejsi) a je mensi... Perlovske reseni uznam
vhodnym k preziti, pokud bude umet detekovat, zda jsou \r na konci vsech radku
a teprve pak je smaze :-)

--
		http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~rat/