Monitor a gr. karta - nastaveni

Petr Kučera kucera na vri.cz
Úterý Září 28 10:00:45 CEST 1999

Dobry den,

      mam doma jedno PC s grafickou kartou Trident Image 975 (4 MB) a
nejaky (nevim presne jaky) 17" digitalni monitor o kterem vim, ze
zvladne i vyssi rozliseni nez 1024x768 (ve Windozach mam 1200x1024).
Daji se nekde zjistit hodnoty pro toto rozliseni (frekvenci, ...),
ktere bych posleze hodil do /etx/X11/XF86Config-u?

      Kartu jsem nejak dal do toho /etx/X11/XF86Config-u tak, ze mi
to aspon nejak funguje. Ale kdyz chci v X-ech pohnout nejakym oknem,
tak pohyb je velmi trhany, coz take neni uplne zas tak idealni.

      Mohl by mi nekdo alespon parcialne poradit?

      Dekuji.

            Petr Kucera