diff + patch (jak pouzit v realnem svete)

Michal Fadljevic michal.fadljevic na grada.grada.cz
Úterý Září 28 11:20:10 CEST 1999

Dobry den,
zdravim vsechny, kdo maji radi mocny a spolehlivy OS {:)

Situace:
--------
Mejme vyvojare `Ja' a `John'.  Ja pracuji na velmi ambicioznim
projektu `pp' (ne nebojte, neni to ruychlejsi ppp) a John chce obcas
prispet, ale nemohu z nejakeho duvodu pouzit CVS, jen diff + patch a
samozrejme prenosove pasmo je uzke, takze nechceme prenaset cele
zmenene zdrojove soubory...

Kontrolni otazka:
-----------------
Je nize popsany postup dobre, nejde to elegantneji ?

`Ja'                               `John'
1. Mam v adresari `pp' neco cemu chci rikat v 1.0
$ find pp
pp
pp/Ahoj.java
pp/Makefile
pp/Debug.java
pp/README

2. Vyrobim balik 1.0
$ tar cfvz pp-1.0.tgz

                                 3. John si stahne pp-1.0.tgz
                                 $ tar xfvz pp-1.0.tgz

                                 3.1. Schova si verzi 1.0
				 $ cp -R pp pp-1.0

				 3.2. Upravi neco uzasneho a chce tomu
                                    rikat v 1.1
				 $ cp -R pp pp-1.1
				 $ rm -rf pp
				 $ cp -R po-1.0 pp
				 $ diff -urN pp pp-1.1 >patch-1.0-1.1

4. Dostanu od nej patch-1.0-1.1
$ patch -p0 <
Sekce 3 mi prijde nejaka krkolomna...

Dekuji za vsechy (dobre minene) rady.

Michal
--
michal.fadljevic na grada.grada.cz +420/2/401-7198