Linuxove noviny - dalsi cislo pro zacatecniky - wanted writer s

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Září 28 10:36:08 CEST 1999

On Tue, 28 Sep 1999, Robert Vojta wrote:

> # >toto bude cist nebo spravovat internetovy serveru nebude zadny zacatencik,
> # >alespon z 90% pripadu ;-(
> #
> # To je prave ten nejvetsi problem, kazdej je totis na zacatku zacatecnik. On
> # se i zacatecnik chce poucit ze zkusenosti tech stastnejsich, kteri uz maji
> # ve vsem jasno. Pokud se nenajde nekdo, kdo se o sve zkusenosti podeli, budu
> # muset zustat u woken, ke kterejm je takovejch navodu tuny, cehoz bych se
> # samozrejme, aspon castecne, chtel zbavit.
>
>   S tim souhlasim, ale nevim jak by vypadaly 100strankove linuxove noviny ;-)
> [...]

Todle je velke dilema, jiz drive jsem se dotazal co by nekdo chtel o C/C++
do LN a z odpovedi mi vysel tutorial C-ecka. A asi se i tezko budou
hledat autori.. nikdo nebude psat o 'cut' do LN kdyz jde napsat 'man cut'..

Mozna by tam, ale mohl by seznam nejakych zdroju informaci kde hledat pokud
neco nevim (jak jsou cleneny manualy, kde je neco na Webu..atd.) to by bylo
asi lepsi nez opisovat neco to LN. Hodne lidem pomohou priklady a ukazky...
Nejake schema postupu pokud neco nejde .... na jehoz uplnem konci bude
"tak tedy vymyslete (!) subject a napiste do linux na linux.cz..." :-))

No mozna se pletu, ale LN meli byt o tom co neni v manualech... snad o tom
co clovek zjisti tak nejak mezi radky, tak nejak dlouhodobou praci... atd.

							Zakkr