prikazy BASHE

Úterý Září 28 15:26:53 CEST 1999

On Mon, 27 Sep 1999, Martin Macok wrote:

> Konkretne vas pripad testuje, zda je obsah promenne $er nulovy string. Viz
> manualova stranka prikazu test.

A mimochodem moc dobre nefunguje, protoze $er by melo byt v uvozovkach,
jak uz tady bylo dnes v jine souvislosti zminovano. (S prazdnym $er to
kupodivu bash sezere, ale zas ma problem, kdyz ma $er vic slov.)

Druha vec je, ze za [ by mela byt mezera. (Hmm..to by mohl byt dobry
chytak vyrobit soubor jmenem "[!" a pak se na to odkazovat ve skriptu.)