Bootpd na multi-homed pocitaci

David Kostal kron na informatics.muni.cz
Úterý Září 28 16:11:28 CEST 1999

> Jak jako adresa tiskarny? Ta tiskarna ji prece jeste nema, jak by
> tam teda mohla poslouchat? Odpoved musi jit jako broadcast, a
> jestlize zarizeni vubec nic nevi (netmask, network apod.), tak
> jedine 255.255.255.255.

Nemusi. Staci kdyz si bootp server nastavi do sve tabulky arp adresu
te tiskarny a pak to posle primo na ni. Sitova karta tiskarny pozna,
ze to jde na jeji HW adresu a na ten spravny port a je happy :-)

Nam jde spis o to, jestli si je ta tiskarna schopna vynutit zasilani
na adresu 255.255.255.255, protoze nikdo jiny (pocitace a Xterminaly)
to nedelaji.

david kostal (kron na fi.muni.cz)
----+