Sireni Linuxovych novin

Tomas kouba kouba na hw.cz
Úterý Září 28 19:53:33 CEST 1999

> To by musel nekdo udelat pruzkum jak ctenaru tak cen tisku atd.

Uznavam, ze je to jina situace, ale existuji i pomerne dlouho
casopisy, jejichz prodej je pouze na predplatne (nebo volne v redakci
a dost), naklad kolem 2000 kusu s cenou pod 40 korun. Bohuzel (pro
Linux) ziji z toho, ze jsou jedini ve "velmi profi" oboru a firmy u
nich chteji inzerovat. Ale myslim si, ze mozna pomalu nastava doba i
pro Linux ...

Tomas

PS Popsal jsem konkretni mesicnik na kridovem papire (asi 60 stran),
ktery i pres reklamy ma velmi hodnotny obsah a nektere reklamy jsou
formou clanku - na to aby to nebylo jen biti se v prsa jak jsem
dobrej, ale melo to i hodnotu dozira redakce.

--
   Ing. Tomas Kouba <kouba na hw.cz>
HW server              http://www.hw.cz