PPP z psiona na Linux server

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Úterý Září 28 16:37:42 CEST 1999

David Rohleder <davro na ics.muni.cz> writes:

> Co treba zakazat IPX, tedy pokud ho nepouzivate ? A pak to zkusit
> znovu.

Podle vypisu bych typoval, ze se nejak nedohodnou na IP adresach.

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                          Czech Republic      *