POP3 - host do not relay

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Září 29 09:23:53 CEST 1999

> Jak odesilat postu z jakehokoliv pocitace, aniz by byla uvedena jeho IP
> adresa v souboru  /etc/mail/ip_allow    - tedy tak aby se neobjevovala
> hlaska podobna te, co je uvedena v subjectu?
> Postu je mozno posilat odkudkoliv pres telnet a klienta pine , ale POP
> nechodi. Dik za radu.

telnet ? to sa pripajate priamo na port 25 ?
POP3 neposiela postu cez pop3 ale cez SENDMAIL.

do ip_allow netreba pisat adresy pokial ma v *.mc uvedene ze ma povolit
relay pre pocitace na sieti kde je aj on. T.j. co maju domenu ako on alebo
ip-cka z jeho siete.

inak to tam napisat budete musiet.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }