WaveLan & AccessPoint

Milan Suchanek such na xion.cz
Středa Září 29 09:33:30 CEST 1999

> To by melo fungovat, alespon nejen me to pracuje.
> Problem bude se smerovanim. Podivejte se pres route
> jestli je mozno na ne vubec videt.
> Take je dobre udelat treba tcpdump -i eth1 (predpokladam ze to je
> ta karta)
> a podivat se co na radio siti beha, a z vedlejsiho okna (nebo
> virt. terminalu)
> udelat ping na ten druhy.

Tcpdump pri pokusu o prenos na druhy pocitac neukaze vubec nic. Jak jsem jiz
psal, data bezi kamkoli, jen ne mezi obema pocitaci. Kdyz je ten WavePoint
bridge, tak by snad nemelo vadit, ze jsou oba na stejne siti. To bych se pak
na ne nedostal z jinych stroju patricich do stejne site.

> Dan

Milan Suchanek
XION a.s.